Forumda ödeme mevzusu yüzünden ciddi kazıklar yediğim için ben akıllandım ön ödeme alıyorum. Şikayet konusu açmaya üşendiklerim hatta ve hatta sırf başıma bela olmasınlar diye sustuklarım da oldu. Zaten bazıları için - kadın - olmanız bile yetiyor. Forum dışı şikayette de öyle aynı isim soy isimle foruma kaydolduğunu bildiğim ve gerçekten ciddi anlamda maddi kaybıma sebep olmuş birini gördüm geçenlerde. Şikayet konusu falan açmadım. Sebebi ise işin şikayet ya da eksi trade ile çözülmeyeceğini biliyorum. Dolandıran adam her türlü kötülüğü yapabilir bence. Durup dururken sanalda da olsa reelde de olsa canımı sıkamam. Üye olan hesaplar çok sıkı denetlenmeli.