tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş alımı yaparken veya iş verirken kendi aranızda böyle bir sözleşme hazırlayabilirsiniz.
Bizim burada faiz oranı veya ceza oranı belirlememiz yasal olarak mümkün değildir.
O zaman, isi aldi ama oyalayip iade gecti, zamanimdan oldum diye -itrade verdigimizde nasilsa para iade edilmis, magduriyet te yoktur deyip -itradeleri silmeyin....
Sİlmeyin ki digerleri de gorsun bu arkadaslar nasil insanlarin parasini alip zamanini caldiklarini!