Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrımcılığa Gerek yok,Ha Kategori Moderatörü,Ha Normal Moderatör,İkisinide de Moderatör Kelimesi Geçiyor Zaten, Normal Moderatörluk De Nasip Olur İnşallah.
Nasip ve çok azimli çalışmak. İyi olan daima kazanır.♥️

İyilikler peşimizi bırakmasın inşAllah.

Hepinize nasip olsun, sevgiler. 🧿