sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yalnız bende Kat. mod. Yazıyor olay sadece Moderatör değil mi? 🥳

Kıyak yok, nasip var. ♥️
Ayrımcılığa Gerek yok,Ha Kategori Moderatörü,Ha Normal Moderatör,İkisinide de Moderatör Kelimesi Geçiyor Zaten, Normal Moderatörluk De Nasip Olur İnşallah.