her sayfa geçişisinde soruyor forumda biraz işim oldumu kafayı yedirtiyor. Çoğu zamanda tıklayınca doğrulanmış sayıyor yani google tarafında robot değilim ama r10 kabul etmiyor

2-3 yıl üyelere yada premiumlara en azından ayrıcalık verilse günde max 1 kez gibi rahat ederdik kolum ağrıdı valla