Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumun sahibi olduğunu biliyorum evet ama tanımıyorum bunda tuhaflık nerede ?
Tanımıyorum deyip, başlığa buranın yönetici olduğunu biliyormuş gibi "coşkun abisine" demiş cümlesinde sorun yok mu secde?