1. Multi üye gibi davranışlarınız var.
2. Forum sahibi yada kullanıcı hakkında dayalı bu forumda haklıysan konu silinmez
3. Senin bile ticaret yaptığın forumda yanlış var ise o zaman gider Coşkun hocaya mail/pm atarsın.
Multi bile olsam dolandırılmamı gerektiri mi ?
Haklı olduğuma dair kanıtlarım silndi diyorum
Coşkun beye neden mail atayım ? 100 bin kişilik forumda herkesin mesaj attığını düşünsene ?