Dışardan nasıl takip edebiliyorsunuz şahsen tekte onaylandı benim başvuru :d
Sanırım lise yıllarında bir kere denedim onay alamadım diye hatırlıyorum. Sonrasında tekrar başvurmak hiç aklıma gelmedi diyebilirim farklı bir forumda r10 üyelikle ilgili yazı görünce tekrar dedim bir başvurayım artık, kısa özet bu şekilde