Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gercekten komisyon oranları çok yüksek tek avantaji uyguna kargo gönderiyorsun oda iki taraf anlaşırsa bildigin sadece uyguna kargo göndermek icin kullaniyorlar artik