Konu
R10.Net teşekkür ederim
13-01-2024, 19:39:46
#7
Linux
iyisite.NET
Hocam Arnavutköy çıkışlı bir kargomuydu.
Bana da 15inde ulaşacakmış. Herhangi bir kargo beklemiyordum muhtemelen odur dedim.