Arkadaşlar selamlar , W.U ile 15 e yakın yurt dışı müşterilerimden ödeme aldım , yüksek meblağlar değil ama sorunsuz şekilde aldım diyebilrim , geçen gönderilen transferin mtcn bilgisiyle w.u sitesinden kontrol ettim ve geri iade olduğunu farkettim. W.U hesabım kapatılmıştır diye düşündüm kardeşimin ibanına aldım fakat yine aynı durumla karşılaştım , burada böyle bir sorun yaşamış çözmüş arkadaşımız var mı ?
yada Almanyadan farklı bir şekilde ödeme alabileceğim bir alternatif var mı ?