ana konu değil ama dolaylı yoldan bir öneride bulunayım: polonyanın tespih işlemeciliği harikadır.bana göre Türkiyeden çok daha kaliteli.Görünce sizde hak vereceksiniz.Tespih ve Polonya ne alaka demiştim bende görünce acayip şaşırmıştım.