Türk Telekom en ucuz oparetördü şimdi en pahalısı gibi.her ay 20-25 lira zam koyması sonucu yükledim daha.vodafone ve turkcell var .vodafone turkcellden her pakette hemen hemen 20-30 lira daha ucuz. bi,rde turkcell de uygun paket olsa bile seçtirmiyor seni pahalı aboneliğe zorluyor.bu tarifeye uygun değilsiniz diye.şartlarda uygun bile olsanız seçtirmiyor