uondev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki çoğaltılmış açıklama kullanmak mı daha iyi yoksa hiç kullanmamak mı
Çoğatılmış açıklama spama girerse boşa gider, hiç kullanmamakta birşeyin hiç olmaması demek adı üstünde kendi haline takılır. En iyisi yapay zeka araçları ile çoğaltarak tek tek yazmak.