ZimmeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 harika bir kaynak. yap güzel bir konu tasarımı yayınla
Emin misiniz? Bence burası giderek durgunlaşmaya başlıyor ve ölücüler oldukça fazla.