Benim de hasta olup iyileştikten sonra burun tıkanıklığım bir türlü geçmiyor. En son geçen ay covid olup iyileştim ama tıkanıklık geçmedi, Otrivin ve Olvin gibi spreyleri bir haftadan fazla kullanmak zararlı olduğu için doktora gittim. Doktor MOMETIX AQ diye bir sprey verdi onu kullanmamın üçüncü gününden itibaren iyileşmeye başladı. Size tavsiyem ben dahil kimsenin önerisine kulak asmadan gerekirse bir özel hastanenin KBB polikliniğine gitmeniz. Geçmiş olsun.