Konu
R10 hangi operatörü kullanıyor
12-01-2024, 16:35:42
#58
escapist
Engin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
90 lı yıllar operatörü
Ben 00 lıyım hocam yahu😂😀