Çıktım tüm paketlerden . hepsine bela okuyorum.

Paket diye bir şey direttiler insanlara ..

Almasan bir dert alsan bir dert arkadaş. dk faturalıya yani eski adıyla normal faturalıya geçmek istedim hayır efendim o yok bu yok . yahu ben konuştuğum kadar ödemek istiyorum yok arkadaş kavga gürültü tamam dediler dk sı şu kadar bu kadar vs .. sabit ücret 85 tl . yahu wallahi billahi soygun var kimse sesini çıkarmıyor.