Eğer w*rez tema mevcutsa, orjinal tema dosyalarıyla değiştirmenizi öneririm. Bazen aylarca sıkıntı olmuyor, 4-5 ay sonra ortaya çıkıyor. Sanırım o esnada kodu yerleştirenin siteden haberi pek olmuyor