Konu
R10 hangi operatörü kullanıyor
12-01-2024, 01:19:23
#11
escapist
muradhoca adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Paketlerde gözükmüyor hala yapılabiliyor mu bilginiz var mı?