Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden böyle bir aparat kullanmıyorsunuz

https://www.trendyol.com/grc-accesso...vgSiZRXVoFXkIQ
Elimde fazladan modem olduğu için kullanmak istedim ama mümkün değil sanırım