Merhaba,
ZTE marka yeni nesil modemlerden birisi var elimde. Bu modemden 10 metrelik bir kablo ile masaüstü bilgisayarıma ethernet kablosu ile çekip internet alabiliyorum. Ama 10 metrelik kablo çok karışık gösteriyor evi.
Soru şurada başlıyor. Asus N-16 modem var elimde bu modemi wireless adaptör olarak kullanmak istiyorum.
Mantık şu şekilde ZTE modemi Asus N-16 modeme kablosuz bağlayacağım. Asus modemi de ethernet kablosu ile masaüstü bilgisayara bağlayacağım.
Yapay zeka dahil sordum ancak Router bağlama şeklini söylüyor herkes.
Bunu daha önce denemiş olan birisi var mı ?