Bu dava olayının aslı astarı nedir bilmiyorum. Araştırmakta istemedim. Ama şöyle bir durum var. Şuan resmen Anayasa mahkemesi ve yargıtay tarafı birbirine kılıçları çekmiş gibi davranıyor. Bence hak ihlali olmasa yada ekşi haksız olsa bile, Anayasa mahkemesi sırf bu çatışmalardan dolayı bile ekşi açısından olumlu karar verirdi diye düşünüyorum. O derece her iki tarafta birbirine bilenmiş gibi davranıyor.