digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saçma sapan şeyler iddia etmeyin.
Şu yazdığın cümleyi Coşkun görmesin sana da ban atar.
Ne demek r10 yönetiminde müslümanlara karşı hakaretler oldu?

R10 da kimse ne müslümana ne de herhangi bir üyeye hakaret edemez.
Hakaret eden banlanır. Yönetim böyle şeylere göz yummaz.
Ki defalarca insanlar banlandı. Hatta Coşkun bazen toplu ban atar.
Sadece hakaret edeni değil hakaret edenin mesajını beğenenleri bile banlar büyük hakaret olay olursa.

Senin hakaret dediğin şeyler sana göre hakaret hukuka göre ya da başkalarına göre hakaret olmayabilir.
Bir insan ben deistim ateistim diyorsa aslında dinler yoktur uydurulmuştur diyordur. Sen bunu hakaret olarak görüyorsundur.
R10 da müslümanlara hakaret edildi demek r10 u hiç tanımıyor olmak demektir.
R10 da basit bir üyeye bile hakaret edeni bir kaç gün tatile gönderirler, sürekli hakaret edeni de süresiz banlarlar.
Ben burada deistim ya da ateistim ya da sunniyim ya da yahudiyim gibi şeylerden bahsetmiyorum, görüyoruz görmekteyiz.