eksisozluk yönetimi doğru bir şekilde yönetim anlayışına sahip çıkmazsa bu şekilde çok kez kapanır burada istediğiniz kadar, ifade özgürlüğü deyin, eksisozluk'teki TSK şehit ailesine hakaretler gibi olaylar olduğu zaman bu ifade özgürlüğü olmaz nefrete girer. İfade özgürlüğü demek nesnel birşey yapmamak demek, örneğin bana göre şu adam şu'dur derseniz bu ifade özgürlüğü olur, ama eksisozluk'te bu durumlardan kapatılmalar yok.
Saçma sapan şeyler iddia etmeyin.
Şu yazdığın cümleyi Coşkun görmesin sana da ban atar.
Ne demek r10 yönetiminde müslümanlara karşı hakaretler oldu?
R10 da kimse ne müslümana ne de herhangi bir üyeye hakaret edemez.
Hakaret eden banlanır. Yönetim böyle şeylere göz yummaz.
Ki defalarca insanlar banlandı. Hatta Coşkun bazen toplu ban atar.
Sadece hakaret edeni değil hakaret edenin mesajını beğenenleri bile banlar büyük hakaret olay olursa.
Senin hakaret dediğin şeyler sana göre hakaret hukuka göre ya da başkalarına göre hakaret olmayabilir.
Bir insan ben deistim ateistim diyorsa aslında dinler yoktur uydurulmuştur diyordur. Sen bunu hakaret olarak görüyorsundur.
R10 da müslümanlara hakaret edildi demek r10 u hiç tanımıyor olmak demektir.
R10 da basit bir üyeye bile hakaret edeni bir kaç gün tatile gönderirler, sürekli hakaret edeni de süresiz banlarlar.