Hocam yuvaya ellemeyin birkaç gün. Benim odamın camına da birkaç senede bir geliyor. Arada gidip birkaç gün gelmiyorlardı ve geldiklerinde yumurta sayısı artıyordu. Tamamen gitmediler ise yumurta üretmek (başka türlü burada diyemedim ) için gitmiş olabilirler

düşünsenize, yumurta yapmak için gidiyorsunuz ve geldiğinizde yuvanız yok. 1 hafta bekleyin derim ben o yüzden. iyice garanti olsun