Şimdiye kadar 1 defa bile girmedim şu sözlük sitelerine, çok rezil bir ortamı olduğunu hep duyuyordum, bir yerde yasalar yokmuş gibi hareket edildiğinde orada her türlü pislik oluşmaya başlar, bu 2 haberde de zaten bu yerin nasıl bir ortama sahip olduğu ortada, inşallah sonsuza dek kapatırlar böyle siteleri, özgürlük dediğiniz şey başkalarının özgürlüğünü kısıtlamak, onlara hakaret etmeyi kendine hak bilmek değildir. Bakın r10 da aslında bir sözlük gibidir ama burada kurallar var, yönetim nasıl anında gerekeni yapıp işini sağlama alıyor, o sözlüğün yönetimi ise özgürlük adı altında insanların istediğini söylemesine izin vermiş ve şimdi cezasını çekiyor