vetfak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işte bu sebeplerden dolayı kapanıyor ama anlamak istemeyen insanlar var ki bunlara ifade özgürlüğü sanıp ezberlemiş kalıplarla savunuyorlar . boyle ifadeler durumlar ifade özgürlüğüyse varsın olmasın
r10.net kapanmıyor çünkü, r10.net'in yönetimi sağlam r10'da böyle birisi paylaşım yapamaz çünkü r10.net yönetimi direkt siler. sınırsız özgürlük yoktur. Eksisozluk her zamanki gibi kapalı kalacak, adam gibi yönetimleri yokta ondan.