Merhaba evet ben diğerleri ve bu aracı aşırı fazla görüyorum trafikte benimde korkum satılabilirliği ? bende şehir içi kullanım için almak istiyorum. Gayet tatlı bir araba ve kadın için ideal ama trafik magandalığı yapılır mı araçta bilemiyorum. Biliyorsanız, bu araçların yokuş kalkışı felan zor mu peki birde ehliyet sınıfı b olsa yeterli değil mi?