Arkadaşlar merhaba ben kredi ile birlikte 200 bin lira kadar bir miktar para çıkartabileceğim. Bu mini aracı takip ediyorum aracın sıfırı 2 ay önce 199 bin di şuan 209 bin gittikçe yükseliyor. Sizce bu aracı alsam satarken zorlanır mıyım ? Çok pratik bir araç gibi ama sorun olur mu ? Çok inceledim, gayet iyi diyorlar, kullanımı tatlı ve maalesef 200 bin liraya ikinci el bir araba da alamam ?