Merhaba max bütçem 15k ekran kartı almayı düşünüyorum Epey üzerinden baktığımda bu fiyat bandında Sapphıre RX6800 Pulse Oc Amd 16Gb GDDR6 bu ürünün puanı daha yüksek gibiydi ama arkadaşım bana 4000 serisi al daha iyi dedi(oyunda fps arttırmak için), sizin değerli görüş/tavsiyelerini bekliyorum