Evet ne için kullanılacağı falan yazıyordu
raporu okudum sade vatandaş olarak pek fazla bilimsel terimlerden anlamasamda özetle beyin tümörlerinin alınmasından sonra radyoterapi ve kemoterapiye ek olarak yeni bir tedavi methodu bulmuşlar epeyce bir süre daha geliştirilmeye ihtiyacı varmış ama bununla ilgili bir girişimin olması bile gelecekte beyin tümörünün ölümcül bir hastalık olma sınıfından çıkarak binlerce insanın hayata tutunmasını sağlayacakmış. Helal olsun 👏🏻