ben 10 sene bu problemi çektim, şu an kurtuldum.
- sigarayı bıraktım
- ameliyat oldum
- konkaları küçülttüler
- burun içi eğrilik varmış mr çektirdim ve iç kemikleri düzelttirdim
- sinüsleri temizlettim
şu an gece rahat uyuyorum sabahları dinç kalkıyorum. kesinlikle tavsiye ederim. sinüzit var artık hasta olunca normal tıkanıyor hemen doktora gidip antibiyotik alıyorum.