Byhalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam o bulgur ne öyle, çok fazla o, o kadar koymayın hepsini yemeye çalışır ölür.
Hocam bilemedim işte ama bu kadar çok değildi. Ben ıslatıp koydum, yağmur da değmiş sanırım birazcık şişmiş.