chechen46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelmeyeceğine emin olabilirsin zaten en fazla 2 saat üzerinden kalksa yeter ki sen 4 gün diyorsun hele hele bu soğuk havada yazın olsa bile maksimum 2 saat 3 saat üzerinden kalkması yeter yazın o da kışın yarım saat kalksa bile fos olur yumartalar gönül rahatlığı ile pencerenin önünü temizleyebilirsin
4 gündür gelmedi demiyor 4.gün diyor dun akşamdan beri yokmuş beklemesinde bir zarar yok