chechen46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelmeyeceğine emin olabilirsin zaten en fazla 2 saat üzerinden kalksa yeter ki sen 4 gün diyorsun hele hele bu soğuk havada yazın olsa bile maksimum 2 saat 3 saat üzerinden kalkması yeter yazın o da kışın yarım saat kalksa bile fos olur yumartalar gönül rahatlığı ile pencerenin önünü temizleyebilirsin
4 gün değil. Dün akşamdan beri gelmedi hocam. 1 gün daha bekleyecem bakalım