Hocam valla bilemedim ama ilk geldiği gün dökmüştüm o yokken. 4. gün falan bugün kayıplara karıştı kuş
Hocam açık yemci bulamamıştım bende en bulgur alıp ıslatıp vermiştim. Hatta yağmur da yağdı ıslatmıştır bulguru
Islatıp vermiştim hocam bulguru. İnşallah gelir
Gelmeyeceğine emin olabilirsin zaten en fazla 2 saat üzerinden kalksa yeter ki sen 4 gün diyorsun hele hele bu soğuk havada yazın olsa bile maksimum 2 saat 3 saat üzerinden kalkması yeter yazın o da kışın yarım saat kalksa bile fos olur yumartalar gönül rahatlığı ile pencerenin önünü temizleyebilirsin