Çok fazla yem döktüğünüz için uzaklaşmış olabilirler tehlike gibi görmüş olabilirler
Hocam valla bilemedim ama ilk geldiği gün dökmüştüm o yokken. 4. gün falan bugün kayıplara karıştı kuş
ölmüşse de bir yerlerde verdiğin bulgur gursağında şiştiğinden ölmüştür. 1-2 saat gelmedi ise fos olmuştur artık o yumurtalar
Hocam açık yemci bulamamıştım bende en bulgur alıp ıslatıp vermiştim. Hatta yağmur da yağdı ıslatmıştır bulguru iyice. Ne yapayım bu yumurtaları ? 1 gün daha bekliyim mi ?
Yemek ve koyman güzel olmuş hocam o yem kuş yemimi bulgur mu?Bulgur falansa ıslatıp koyman daha iyi onun haricinde bekle bakalim gelebilir gelene kadar yumurtalara bi islem yapman gerekir mi bilmiyorum insan kokusu sinmemesi önemli yumurtalara.Birde eğer yumurtalardan kuş çıkarsa o halde ucmayi becerene kadar orasi kakadan falan biraz kirlenecek ve umarim aşağı düşmez yavrular doğarsa
Islatıp vermiştim hocam bulguru. İnşallah gelir