Ben olsam iade yapardım ve sonra sitesinde kullandığını görseydim de r10'da şikayet konusu açar hakkımı arardım. Şu aşamada teknik olarak kullanılamayan bir ürünün iadesi bana daha makul geliyor fakat biraz gri kalan yerleri var bu ticaretin o da temanın lisanslı olmadan teslim edilmesi, lisans olsaydı zaten iade edip kullanılmamasını sağlardınız vs. vs. ama dosyaları verdiğinizden o konuda da emin olamıyorsunuz.

Biraz karışık bir alışveriş olmuş, farklı fikirler beyan edenler olacaktır bu konuda. Ben şahsen satıcı olsaydım üstte belirttiğim gibi iade ederdim parasını.