Arkadaşlar merhaba
1000 TL ye satmış olduğum bir forum temasını bir arkadaş rica etti 200 TL verirmisin diye ben de 300 TL ye al diyip üstünde durmadım. 200 TL sini gönderdi ben tema dosyalarını gönderdim scripti kurdu fakat kayıt olurken son aşamada SQL hatası veriyor.
Bu ya bi eklentiden dolayı yada bir ayarının yapılmamasından kaynaklı bir izin hatası , şimdi yazdı hocam işte iade yapın sorunu çözdüğünüzde söylerseniz ben tekrar alırım diye.
Bu sorunu bi arkadaş da yine 200 TL ye yaparım dedi yani çözerim dedi
İADE yapsam tahminimce zaten tema dosyaları arkadaşta olduğu için bi daha almasına gerek kalmayacak ( günahını almayayım yine)
iade yapmasam benim içim rahat değil
sorunu yaptırsam bedava ya iş yapmış olcam
sizce ne yapılmalı