escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
B12 almadan önce öyleydim herşeye aşırı gergindim sanırsın anabolik streoid kullanıyor gibiydim.
spora tekrar başladım ve sinirimi oraya yansıttım 🥳

Çok çabuk sinirlenen birisiyim. Bazen de herkesin sinir olabileceii bir durumda soğukkanlı davrandığım oluyor Yıllardan beri B12 eksikliği var. Bir kaç ay önce iğne ile tedavim devam ediyordu. Sonrasında yine tedavi yarıda bıraktım... Ayrıca unutkanlık çok oluyor vitamin eksikliği yüzünden...

Ama hayatımda en çok zorlandığım şeylerden ikisi unutkanlık ve sinirlenmek, hayatımın normal akışına etki edebiliyor. Haklı iken haksız olabiliyoruz. Unutkanlık yüzünden kendimi savunmakta bazen güçlük çekiyorum.....