Bak buna da sinirlendim şimdi 😂
İnsanları hayatımdan çıkardıktan sonra gayet mutluyum 😇 Herzaman söylüyorum imkanı olan köyüne dönsün hiç olmazsa kırsal yaşama geçsin nekadar az insan okadar rahat kafa.
Valla hocam bunu yapmak için bi 20 sene daha var önümde
Sizde bendensiniz o zaman
B12 almadan önce öyleydim herşeye aşırı gergindim sanırsın anabolik streoid kullanıyor gibiydim.
spora tekrar başladım ve sinirimi oraya yansıttım 🥳
Bende geçici çözüm buldum sinirimi cam kırarak geçirmeye çalışıyorum boş bir odada sonra tabi eşek gibi temizliyorumda 😂😂