yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır
Bak buna da sinirlendim şimdi 😂

bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanları hayatımdan çıkardıktan sonra gayet mutluyum 😇 Herzaman söylüyorum imkanı olan köyüne dönsün hiç olmazsa kırsal yaşama geçsin nekadar az insan okadar rahat kafa.
Valla hocam bunu yapmak için bi 20 sene daha var önümde

WebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 üzerinden 8
Sizde bendensiniz o zaman

escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
B12 almadan önce öyleydim herşeye aşırı gergindim sanırsın anabolik streoid kullanıyor gibiydim.
spora tekrar başladım ve sinirimi oraya yansıttım 🥳
Bende geçici çözüm buldum sinirimi cam kırarak geçirmeye çalışıyorum boş bir odada sonra tabi eşek gibi temizliyorumda 😂😂