Ayazini adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende aynı dertten çekiyorum herşey denedim öksürük geçmedi ilaç kullandım nafile ballı zencefil gene geçmedi
ah hocam sorma ya geçmiş olsun maalesef kış bitene kadar çekeceğiz gibi gözüküyor