Trendyurdu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese iyi akşamlar öncelikle 2 aydır geçmek bilmeyen grip halsizlik kuru öksürük vardı iyileşiyorum üç gün geçmeden tekrar hasta oluyorum ağır şekilde yineleniyor sürekli bu sefer ise öksürüğü atlattım iki gün oldu sabah işe gittim soğuktan kaslarım büzüştü halsizlik öksürük ateşlenme ne varsa hepsi birlikte gelmeye başladı hayattan bezdim psikolojik olarak da yormaya başladı işlerimden okuldan geri kaldım ailevi sorunlarıma kadar yol açtı doktora gidiyormusun diyenler olacak her hafta gidiyorum ilaç veriyor işe yaramadığını söylüyorum bu seferki daha etkili vs vs deyip gönderiyor çıkamaz oldum işin içinden
bende aynı dertten çekiyorum herşey denedim öksürük geçmedi ilaç kullandım nafile ballı zencefil gene geçmedi