Herkese merhaba. kendi çapımda python selenium ile web botları hazırlıyorum (programlamadan çok fazla anladığım söylenemez Chatgpt yardımı, örnek botların incelenmesi ve copy paste ile çözüyorum işlerimi)

python ile hazırladığım bu botlar sadece python ile çalıştırılabildiği için daha farklı neler yapabilirim diye düşündüm. C#ile bu ihtiyacımı çözer sanırım ancak tam olarak nasıl başlayacğaımı, .exe programlar nasıl yapacağımı merak ediyorum. ayrıca elimdeki selenium kodlarını hiçbir işlev kaybolmadan bir masaüstü programına çevirebilir miyim? internet ortamında biraz araştırma yaptım ancak çok farklı şeyler var. bana doğru bir youtube videosu ya da içerik önerebilir misiniz? kısaca python kodunu bir masaüstü uygulama haline getirip bunu her bilgisayarda tek tık ile çalıştırmak istiyorum