Beatbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok fazla kepek sorunum vardı her gün duş als dahi kepekler gitmiyordu takı Vichy dercos kullanana kadar, haftada 1 kere kullanıyorum (pahalı normal duşlarda ise ogx tır clear scalp tir vs.
Hocam normal duşlarda hangi şampuandan memnun kaldınız bende alayım Vichy kullanımını azaltayım