En yakın acık cezaevine teslim olucaksın teslim olduktan sonraki gün yada o günün akşamı dilekçe doldurucaksın denetimli serbestlik hakkımı kullanmak istiyorum diye cumhuriyet başsavcılıgına daha sonra dilekçen işleme alınacak ve bir kaç gün içince sonuçlanıp tahliye olacaksın daha sonra en yakın denetimli serbestlik müdürlüğü ne gideceksin ve orada eger sigortalı çalışıyorsan çalıştıgın iş yeri adresini vereceksin ve ceza süren boyunca haftanın bellirli bir günü karakola imza atıcaksın eskiden böyleydi şimdi prosüdür degiştimi bilmiyorum