Ellerinize sağlık, fevkalade.

Ufak bir iki önermede bulunacağım:

Kodları PSR-1'e göre revize edip, bağımlılıklar için composer.json dosyası oluşturup, README.md dosyasına da kullanım şeklini yazdınız mı tadından yenmez bir repo olur. test.php dosyası yerine de example.php gibi bir dosya isimlendirmesi yapabilirsiniz. Bu sayede ilk bakışta koda "Test" yazdığınız zannedilmemiş olur.