3 ay 10 gun hapis cezam kesinlesti basit yaralamadan dolayi, 3 yılın alti yatmiyor diyorlar ama infazdaki bayan en az 1 hafta 10 gün tutarlar diyor, canım cok sıkıldı daha önce bu duruma düşen veya bilgisi olan var mi?
Girdi çıktıya girersin bir kaç gün yatar çıkarsın kardeşim geçmiş olsun. Cezaevi hakkında da ne sorun varsa bana ulasabilirsin