şöyle izah edeyim o zaman yine sen karar ver. Buzdolabı aldım garantisi bitti 1 hafta sonra motoru da gitti
Televizyon aldım garantisi bitti 15 gün sonra wireless i bozuldu
bir iki böyle benzeri şeylerle karşılaştım tv nin aynısından teyzem de almıştı aynı gün aynı mağazadan aldık. etrafında hiç bir elektronik cihaz olmamasına rağmen sağ üst köşeden kararmaya başladı garantisi bitmeden de varmış ama çağırmış 3 kez gelmemişler servis sonra garantisi bitince de sadece eve gelip bakmaya 700 tl servis ücreti istiyorlar artık ekranı değiştireceğiz deseler sanırım servet isterler. müşteri hizmetlerine anlatamadık garanti bitmeden üç kez servis talebi oluşturduk diye anlamadılar